باشگاه خبرنگاران

ساخت وبلاگ

با نصب این نرم افزار Limitless Remote می توانید تلفن همراه هوشمندخود را به دسته بازی، صفحه کلید و ماوس تبدیل کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ شما می توانید با نصب این نرم افزار Limitless Remote بر روی گوشی اندرویدی خود، اقدام به کنترل رایانه تان کنید. این کنترل شامل: تبدیل کردن تلفن همراه به ماوس، کیبورد و دسته بازی است. برنامه با استفاده از بستر wifi به رایانه و لپ تاپ شما متصل می شود و می تواند تلفن همراه شما را به تعدادی ابزار کاربردی برای کنترل رایانه تبدیل کند. در ضمن شما می توانید موزیک پلیر ویندوز را نیز مدیریت کنید، آهنگ دلخواه خود را پخش کنید، آن را متوقف کنید یا صدای را به میزان دلخواه خود تغییر دهید.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : تلفن همراه خود را به دسته بازی تبدیل کنید , دانلود نرم افزار, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1498 تاريخ : شنبه 9 آذر 1392 ساعت: 10:14

1392/09/08

روزنامه کویتی الجریده به نقل از یک منبع دیپلماتیک آمریکا ادعا کرد که اوباما تمایل دارد در اواسط سال آینده میلادی(2014) به تهران سفر کند.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : اوباما می‎خواهد اواسط 2014 به تهران سفر کند, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1604 تاريخ : شنبه 9 آذر 1392 ساعت: 9:57

 با نرم افزار ایرانی خلافی می توانید از مبلغ و علت جریمه خود با استفاده از کد 4 رقمی روی قبض با خبر شوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ اگر صاحب خودرو هستید و بر هر دلایلی جریمه شدید حتما می دانید که در قبض جریمه قسمتی وجود دارد که نوع تخلف را ذکر کرده است اما نه بصورت تشریحی بلکه بصورت کدی 4 رقمی که بین 2000 و 2172 می باشد. دریچه فناوری اطلاعات با معرفی نرم افزار ایرانی "خلافی" همراه شماست تا با وارد کردن کد 4 رقمی از نوع و مبلغ جریمه با خبر شوید.

 
باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : از مبلغ و علت " جریمه " خود باخبر شوید , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1755 تاريخ : شنبه 9 آذر 1392 ساعت: 10:02

 اگر دانشجوی رشته ی شیمی یا از علاقه مندان به علم شیمی هستید، برنامه Mobile Molecular DataSheet را برای گوشی های IOS خود دانلود کنید چرا که برنامه می تواند شما را با انواع ساختارهای مولکولی و پیوندهای شیمیایی آشنا کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ اگر دانشجو یا دانش آموز رشته ی شیمی هستید، دریچه توصیه می کند نرم افزار Mobile Molecular DataSheet را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. همان طور که می دانید یکی از بخش های اساسی در علم شیمی ساختار مولکول ها و مواد شیمیایی است، شما با استفاده از این برنامه می توانید با انواع ساختار های مولکولی و پیوندهای شیمیایی آشنا شوید. در ضمن شما می توانید نتایج به دست آمده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری ساده و زیبا، امکان ویرایش ساختارهای مولکولی و دارا بودن قالب ها و ساختارهای آماده اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : با انواع ساختارهای مولکولی و پیوندهای شیمیایی آشنا شوید , دانلود نرم‌افزار, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1511 تاريخ : شنبه 9 آذر 1392 ساعت: 10:07

 با دانلود بازی Drag race: Bike یکی از جذاب ترین بازی های موتور سواری برای پلتفرم جاوا را بر روی گوشی خود داشته باشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ اگر از علاقه مندان به موتور سواری هستید، بازی Drag race: Bike می تواند شما را به خواسته هایتان برساند. در این بازی شما با بهترین و لوکس ترین موتورهای جهان اقدام به رقابت با حریفانتان می کنید، مسابقات در بهترین پیست های جهان برگزار می شود، البته شما باید مراقب خطرهای هر پیست باشید. گرافیک عالی، شبیه سازی زیبا و وجود مراحل و پیست های متعدد از ویژگی های بازی هستند. 
 


باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : با نهایت سرعت موتور سواری کنید , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1412 تاريخ : شنبه 9 آذر 1392 ساعت: 10:09

بلوتوث یک رشته خصوصیت بی سیم است که ارتباطات کوتاه برد بین وسایل مجهز به تراشه‌های کوچک و اختصاصی بلوتوث را تعریف می‌کند. بلوتوث یک استاندارد رادیویی و پروتکل ارتباطی برای مصارف با توان پایین و برد کوتاه می‌باشد که با نصب یک میکروچیپ ارزان قیمت در دستگاه‌ها فعال می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بلوتوث (Bluetooth)‏ یک استاندارد برای ارتباط کوتاه برد، مصرف انرژی کم، کم هزینه و بی سیم می‌باشد، که از تکنولوژی رادیویی استفاده می‌کند، تکنولوژی حاضر استاندارد IEEE تحت عنوان WPANهای ۸۰۲٫۱۵ می‌باشد. بلوتوث یا دندان آبی نام تجاری، اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است که از نام یک پادشاه الهام گرفته شده است. توانایی بی سیم و کوتاه برد آن به دستگاه‌های جانبی این اجازه را می‌دهد که توسط یک واسط هوایی ارتباط برقرار کنند.


اکثر ما با تکنولوژی بلوتوث و انتقال اطلاعات آشنا هستیم، بلوتوث یک سیستم بی سیم است که بیشتر در تلفن های همراه و دستگاه های قابل حمل مورد استفاده قرار می گیرد. در کتاب همه چیز درباره بلوتوث شما بیشتر با این تکنولوژی آشنا خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : همه چیز درباره بلوتوث , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1496 تاريخ : پنجشنبه 7 آذر 1392 ساعت: 12:59

1392/09/06
عضو هیئت رئیسه مجلس از استعفای نماینده نهاوند در مجلس خبر داد.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : نماینده نهاوند استعفا داد, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1497 تاريخ : پنجشنبه 7 آذر 1392 ساعت: 12:56

با استفاده از این نرم افزار HDDExpert می توانید عملکرد هارد دیسک رایانه تان را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل، آن را برطرف سازید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار HDDExpert به شما کمک می کند، تا از میزان سلامتی و کارایی هارد دیسک رایانه تان مطلع شوید. برنامه با آنالیز دقیق و جز به جز قسمت های مختلف هارد دیسک گزارشی از ویژگی ها و مشکلات هارد دیسک ارائه می کند. نرم افزار پس از آنالیز و در صورت وجود مشکل در هارد دیسک برای شما یک گزارش تحلیلی تهیه می کند و راه حل های موجود برای رفع مشکل را به شما یشنهاد می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از تمامی هارد دیسک ها، ارائه راهکار های عملی، طبقه بندی اجزای مختلف هارد دیسک و ... اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : از میزان سلامتی هارد دیسک رایانه تان مطلع شوید , دانلود نرم افزار, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1372 تاريخ : پنجشنبه 7 آذر 1392 ساعت: 12:53

 با استفاده از این نرم افزار Iran TV می توانید به صورت آنلاین تمامی شبکه های صدا و سیما را در هرجا و هر مکانی در تلفن همراه هوشمندتان مشاهده کنید. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار Iran TV یک برنامه کاربردی جهت مشاهده شبکه های تلویزیون و رادیویی سیما با استفاده از بستر اینترنت است. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه هوشمند خود تمامی شبکه های ملی، برون مرزی و استانی را مشاهده کنید. ویژگی فوق العاده این برنامه پشتیبانی از سرعت اینترنت پایین است و شما می توانید با استفاده از یک اینترنت با سرعت 128 کیلوبیت به راحتی اقدام به تماشای شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بپردازید. حال اگر علاقه مند به تماشای شبکه های تلویزیونی و رادیویی هستید، می توانید نرم افزار Iran TV را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.
 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار :




باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی سیما را در تلفن همراه تان مشاهده کنید , دانلود نرم افزار, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1780 تاريخ : پنجشنبه 7 آذر 1392 ساعت: 13:30

نرم افزار آندرویدی Weatherzone Plus اطلاعات خود را از سایت معتبر weatherzone دریافت می کند و سپس وضعیت هوا را برای یک هفته پیش بینی می کند. این برنامه رابط کاربری جالب و جذابی دارد که با آن می توانید از وضعیت آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی می کنید با خبر شوید.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ با نصب Weatherzone Plus بر روی گوشی آندرویدی خود می توانید از وضعیت آب و هوای منطقه خود تا یک هفته مطلع شوید همچنین این برنامه قابلیت پیش بینی دما تا 48 ساعت آینده را نیز دارد. در این برنامه سعی شده جهت زیباتر شدن رابط کاربری، از افکت ها و انیمیشن‌های گرافیکی استفاده شود.

 

 

 

قابلیت های کلیدی برنامه Weatherzone Plus :
- نمایش اطلاعات ماهواره‌ای به صورت انیمیشنی
- جستجو از طریق GPS و تعیین موقعیت مکانی شما
- اطلاع رسانی از طریق اطلاعیه ها

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : از وضعیت آب و هوای منطقه خود تا یک هفته مطلع شوید , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1488 تاريخ : پنجشنبه 7 آذر 1392 ساعت: 12:34

1392/09/05
امروز محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشور به دلیل شکایت‌هایی که علیه وی صورت گرفته در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران حاضر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : دادگاه " احمدی‌نژاد " برگزار می‌شود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1445 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392 ساعت: 13:15

نرم افزار HyperCam می تواند به شما کمک کند، که از صفحه نمایش رایانه خود تصویر برداری کنید، از این نرم افزار می توان برای ساخت فیلم های آموزشی استفاده کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ این نرم افزار HyperCam یک برنامه فوق العاده کاربردی برای تصویر برداری از محیط ویندوز رایانه است. برنامه ویدئو های ضبط شده را با کیفیت بسیار بالا و با فرمت avi ذخیره می کند، این نرم افزار برای کسانی که قصد آموزش یک مطلب رایانه ای یا آموزش کار با یک نرم افزار خاص را دارند بسیار مناسب است، زیرا آموزش های تصویری بیشترین تاثیر را بر روی یادگیری مطالب دارند. نرم افزار می تواند تصاویر، متن، صدا و یاد داشت های موجود در صفحه نمایش را با کیفیت و فریم دلخواه شما ضبط کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان انتخاب منطقه و اندازه صفحه ضبط، امکان پنهان کردن ماوس هنگام کار با نرم افزار، دارای بودن کلیدهای میانبر کاربردی و ... اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : از محیط ویندوز فیلم برداری کنید , دانلود نرم افزار, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1368 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392 ساعت: 13:11

سرپرست پلیس آگاهی استان زنجان گفت: فردی که با وعده ازدواج در زنجان اقدام به کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : کلاهبرداری مرد شیاد به بهانه ازدواج, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1380 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت: 11:14

1392/09/03
با توجه به نشست تخصصی صبح امروز و امضای توافق‌نامه هسته‌ای با 5+1، متن انگلیسی برنامه اقدامات مشترک ایران و 5+1 منتشر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اعزامي به ژنو؛ با توجه به نشست تخصصی صبح امروز و امضای توافق‌نامه هسته‌ای با 5+1، برنامه‌های مطرح شده در این مذاکرات تنظیم شده است که متن انگلیسی برنامه اقدامات مشترک ایران و 5+1 به شرح ذیل است.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : متن توافق‌نامه هسته‌ای ایران با 1,5 منتشر شد , متن فارسی و انگلیسی, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1398 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت: 11:11

این مرد به دلیل ابتلا به یک بیماری وحشتناک به دور از مردم زندگی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ این مرد ایتالیایی 53 ساله یکی از قربانبان بیمارهای وحشتناک است به طوری که به دلیل وجود نوعی تومور تمام بدنش جوش می‌زند.

این مرد به دلیل داشتن ظاهری بد به دور از اجتماع و حتی فراز از آن و در خلوت خود زندگی می کنند.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : وحشتناک ترین بیماری روی کره زمین , عکس ( ,18 ), نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1278 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت: 11:03

اگر از سرعت و عملکرد ضعیف رایانه تان ناراضی هستید، این برنامه Glary Utilities Pro می تواند به شما کمک کند تا عملکرد آن را به حالت سابق باز گردانید.
به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار کاربردی برای بهبود عملکرد ویندوز رایانه را داریم. اگر از سرعت و عملکرد ویندوز رایانه تان نازاضی هستید، با استفاده از این نرم افزار Glary Utilities Pro  می توانید سرعت و عملکرد رایانه را به حالت قبل بازگردانید. برنامه با یکپارچه سازی هارد دیسک و ریجستری ویندوز سبب افزایش سرعت اجرای برنامه ها در رایانه شما می شود. در ضمن شما می توانید آثار وبگردی خود را پاک کنید تا سرعت بازشدن صفحات اینترنتی برای شما افزایش یابد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت Uninstall کردن برنامه ها، قابلیت شناسایی پوشه های خالی و حذف آن ها و قابلیت مدیریت بر بخش های حافظه، میانبرها، کنترل پنل و استارت اشاره کرد.
 

 

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : سرعت و عملکرد رایانه را به حالت قبل بازگردانید , دانلود نرم افزار, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1370 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت: 10:58

سودوکو بازی جذاب و هیجان انگیزی است که یکی از سرگرمی‌های رایج در کشورهای مختلف جهان به شمار می‌آید. این بازی را هم اکنون می توانید برای تلفن همراه خود دانلود کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ بازی سودوکو بازی جذاب و هیجان انگیزی است که بر پایه تنظیم عددها از یک تا نه می باشد. سودوکو مخفف یک عبارت ژاپنی به معنی (ارقام باید تنها باشند) است و همچنین تحقیقات نشان داده که این بازی در دراز مدت می تواند باعث افزایش حضور ذهن و بالا رفتن قدرت محاسباتی شود. بازی Sudoku 2 Pro دارای 5 مرحله از ساده تا سخت است که هر کدام از این مراحل دارای جداول مختلفی از بازی می باشد.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : در تلفن همراه خود سودوکو بازی کنید , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1302 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت: 10:53

با نرم افزار ناسا می توانید به مجموعه ای بزرگ و گرانبها از تصاویر خیره کننده، ویدیو ها، اطلاعات ماموریت ها، اخبار، تلویزیون ناسا و... را با نصب برنامه رسمی ناسا بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید. همچنین می توانید از تمامی سفر های علمی و فضایی ناسا با خبر شوید و از آن ها دیدن کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ نرم‌افزار NASA App برنامه‌ای رسمی است رسمی از طرف ناسا که با آن می توانید به مجموعه عظیمی از تصاویر، ویدئوها، ماموریت های اطلاعاتی و اخبارهای جدید دسترسی داشته باشید؛ ناسا، سازمان فضایی آمریکا دارای گنجینه‌ای عظیم از تصاویر و ویدئو های بی نظیر از فضا می باشد.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : فضا و کهکشان را با نرم افزار " ناسا " ببینید , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1340 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت: 10:50

با نصب نرم افزار UCam Ultra Camera می توانید عکس های منحصر به فردی بگیرید و بر روی آنها افکت های متفاوتی اعمال کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ نرم افزار UCam Ultra Camera Pro یکی از بهترین و قویترین نرم افزارها در زمینه عکس برداری و اعمال افکت است. این برنامه دارای 60 نوع افکت متفاوت است که در حین عکاسی می توانید از آنها استفاده کنید تا عکسی منحصر به فرد داشته باشید.

 
 

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : با " UCam Ultra Camera " عکس های منحصر به فردی بگیرید , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1310 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت: 10:45

این نرم افزار Clean Disk Security توانایی این را دارد که به گونه ای فایل های رایانه شما را حذف نماید، که فایل ها قابل بازیابی نباشند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ در صورتی قصد دارید هارد دیسک یا مموری کارت رایانه یا گوشی تان را تعویض کنید یا بفروشید این برنامه می تواند به گونه ای فایل ها را حذف کند که با هیچ برنامه ای قابل بازیابی نباشد. پاک کردن فایل ها به صورت معمولی فقط داده را به صورت ظاهری حذف می نماید، ولی این نرم افزار Clean Disk Security علاوه بر حذف ظاهری می تواند داده فایل را به صورت کامل حذف نماید و با حذف به این روش دیگر فایل ها را نمی توان بازیابی کرد. همچنین برنامه می تواند به صورت اتوماتیک فایل های غیر ضروری رایانه مانند: کش های مرورگر و فایل های موجود در سطل آشغال را پاک کند.
 

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : فایل ها را طوری پاک کنید که قابل بازیابی نباشد , دانلود نرم افزار, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1260 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت: 10:39